Pl
En Pl
EUR
Wybierz kategorię

Okuma Kołowrotki Makaira Salt Water Cena już od 783.64 € Pokaż produkty

Kołowrotki Okuma Makaira Salt Water, szczegółowa charakterystyka tego morskiego modelu: Korpus i pokrywy boczne wycinane z kutego aluminium - dla maksymalnej wytrzymałości Rotor wycinany z kutego aluminium, o konstrukcji wywołującej cyklonowy opływ powietrza - szybko osusza mokry kołowrotek i zapobiega korozji Przekładnia główna z kutej stali nierdzewnej - zapewnia najwyższy poziom mocy i wytrzymałości Precyzyjnie wycinany ze stali nierdzewnej, gatunku 17-4, wałek zębaty Powiększony wał główny ze stali nierdzewnej, gatunek 17-4 - dla redukcji zginania Uszczelnienie Hydro Sealed Body i system DFD dla maksymalnej ochrony Wysoko wydajny hamulec z okładzinami Carbonite, ze smarem hamulcowym Cal’s i pełnym DFD Dopasowane ustawienia hamulca - działa on jak hamulec sterowany dźwignią 9 wysoko wydajnych łożysk + 1 łożysko oporowe - ze stali nierdzewnej, odporne na korozję Zdwojony system anti-reverse dla maksymalnego zabezpieczenia Niemieckie rolkowe łożysko oporowe Quick-Set, ze stali nierdzewnej CRC: poddany procesowi nakładania warstwy odpor...
Opublikuj:
Okuma

Makaira Salt Water 20000LS (MK-20000LS)

Index: PRO-54286


Gwarancja: 5 Lat
Ilość łożysk: 10
Pojemność szpuli: 0.45/450 mm/m
Przełożenie: 5.8:1
Siła hamulca: 30.00 kg
Szpula zapasowa: brak
Waga: 1011.00 g

808.18 €
add to basket icon Dodaj
Okuma

Makaira Salt Water 30000LS (MK-30000LS)

Index: PRO-54287


Gwarancja: 5 Lat
Ilość łożysk: 10
Pojemność szpuli: 0.60/450 mm/m
Przełożenie: 5.8:1
Siła hamulca: 30.00 kg
Szpula zapasowa: brak
Waga: 1142.00 g

888.18 €
add to basket icon Dodaj
Okuma

Makaira Salt Water 10000L (MK-10000L)

Index: PRO-57747


Gwarancja: 5 Lat
Ilość łożysk: 10
Pojemność szpuli: 0.37/300 mm/m
Przełożenie: 4.9:1
Siła hamulca: 25.00 kg
Szpula zapasowa: brak
Waga: 810.00 g

783.64 €
add to basket icon Dodaj
add to basket icon Dodaj do koszyka

Kołowrotki Makaira Salt Water

Kołowrotki Okuma Makaira Salt Water, szczegółowa charakterystyka tego morskiego modelu:

  • Korpus i pokrywy boczne wycinane z kutego aluminium - dla maksymalnej wytrzymałości

  • Rotor wycinany z kutego aluminium, o konstrukcji wywołującej cyklonowy opływ powietrza - szybko osusza mokry kołowrotek i zapobiega korozji

  • Przekładnia główna z kutej stali nierdzewnej - zapewnia najwyższy poziom mocy i wytrzymałości

  • Precyzyjnie wycinany ze stali nierdzewnej, gatunku 17-4, wałek zębaty

  • Powiększony wał główny ze stali nierdzewnej, gatunek 17-4 - dla redukcji zginania

  • Uszczelnienie Hydro Sealed Body i system DFD dla maksymalnej ochrony

  • Wysoko wydajny hamulec z okładzinami Carbonite, ze smarem hamulcowym Cal’s i pełnym DFD

  • Dopasowane ustawienia hamulca - działa on jak hamulec sterowany dźwignią

  • 9 wysoko wydajnych łożysk + 1 łożysko oporowe - ze stali nierdzewnej, odporne na korozję

  • Zdwojony system anti-reverse dla maksymalnego zabezpieczenia

  • Niemieckie rolkowe łożysko oporowe Quick-Set, ze stali nierdzewnej

  • CRC: poddany procesowi nakładania warstwy odpornej na korozję

  • Wycinana z aluminium anodyzowana szpula w 2 odcieniach z brzegiem szpuli LCS

  • Wycinana z aluminium, wkręcana korba dla zwiększenia wytrzymałości

  • Prawo- i lewo-ręczna korba ma inną konstrukcję - zamawiaj wersję Rt (prawa) lub Lt (lewa)

  • Wytrzymały kabłąk z pełnego aluminium z funkcją manualnego zamykania kabłąka

  • Hamulec rotora pracuje we współpracy z manualnym zamykaniem kabłąka

  • Wycinana z aluminium gałka korby - dostępne opcje personalizacji

  • LCS: system kontroli linki na szpuli - ułatwia jej schodzenie ze szpuli w czasie rzutu



Okuma
Okuma
Po ubiegłorocznych, udanych debiutach nowych modeli kołowrotków Okuma wprowadza tylko jeden nowy model - Carrera. Można zapytać dlaczego tylko jedna nowość, odpowiedź jest bardzo prosta - inżynierowie Okumy projektujący kołowrotki nie mają na celu zalania rynku nowościami, które nie przeszły szeregu ciężkich testów na łowiskach w różnych częściach świata. Dlatego ten rok oprócz wytężonej pracy nad nowymi modelami jest rokiem ciężkich testów i udoskonalania modeli, które jeśli przejdą je pomyślnie znajdą się na naszych półkach w następnym sezonie. Mimo tak długich okresów wprowadzania nowych kołowrotków do produkcji mamy na szczęście do dyspozycji modele, które wcześniej przeszły te same, żmudne testy i cieszą się zaufaniem wędkarzy będąc w sprzedaży już w ubiegłym sezonie.
Video-YouTube
Ostatnie komentarze
Aby dodać opinię, musisz się zalogować.